Råd og informasjon om koronavirus i Høylandet kommune.

Det skjer stadig endringer i situasjonen rundt koronaviruset. Vi ønsker å holde våre innbyggere godt orientert og vil samle all informasjon slik at den blir enkelt tilgjengelig for deg.      Klikk her for informasjon   

Korona tlf 907 93 183

Hvem gjør hva i administrasjonen?

Hvem gjør hva i administrasjonen?

Rådmannens stab utgjør administrasjonen på kommunehuset. Her følger en oversikt hvem som gjør hva. Servicekontoret er kommunens førstelinjetjeneste. Har du spørsmål - nøl ikke med å ta kontakt eller kom innom.
 

Høylandet kommunehus - Klikk for stort bildeKommunehuset er åpent mellom kl. 08 og 15.30 mandag til fredag.

Tlf 74 32 48 00

 

Rådmann: overordnet ledelse og administrasjon.

Personalsjef:  helse, miljø, sikkerhet (HMS), ansettelsessaker, lønns- og arbeidsvilkår, sykefravær, pensjon,, personaloppfølging, IA-kontakt

Økonomisjef: budsjett, regnskap, spørsmål vedr. betalingsutsettelse, eiendomsskatt, inngående faktura.
Adresse fakturamottak: fakturamottak@mnsk.no.

Lønns- og personalkonsulent:  lønnsgrunnlag, pensjon, eiendomsskatt, startlån/ boligtilskudd, valgordningen.

Flyktningetjenesten: bosetting av flyktninger, integreringsarbeid, oppfølging og rådgivning av deltakere i introduksjonsprogrammet.

Servicekontoret:

  • sentralbordet og publikumsrettede tjenester
  • utgående faktura:  kommunale avgifter,  barnehage, SFO, musikk- og kulturskole, skolemat
  • utsending av politiske saker, for- og etterarbeid
  • utleie av rom på skolen, gymsal og hall
  • utleie av skysstasjonen
  • post og arkiv
  • Hærva
  • hjemmesidene til kommunen
  • saksbehandling
  • valgordningen
  • kasse

 

 

Til toppen